Szállítási díjak/vásárlás menete
Szállítási díjak
9990 Ft alatti rendelések esetén:
- Házhoz szállítás (GLS) - 1590 Ft (1990 Ft helyett - 20% kedvezmény)
- Csomagpont (GLS) - 990 Ft (1350 Ft helyett - 20% kedvezmény)
9990 és 15 990 Ft közötti megrendelések esetén:
- Házhoz szállítás (GLS) - 990 Ft (50% kedvezmény)
- Csomagpont (GLS) - 675 Ft (50% kedvezmény)
15 990 Ft feletti megrendelés esetén valamennyi szállítási mód ingyenes!
Az utánvétes szolgáltatás díja a szállítási díjon felül +198 Ft
A csomagolásért plusz díjat nem számítunk fel!
Szállítási díjaink az ország területén egységesek.
Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
Fizetési lehetőségek
1. Banki átutalás
Előreutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalni, vagy befizetni a honlapot üzemeltető Indikáció Kft. bankszámlájára, aminek a száma: 10402795-50526982-74661001 (K&H Bank)
A közlemény rovatba kérjük írja be a rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezze el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után adjuk fel a csomagot.
A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük. Ennek megtörténtéről e-mailben küldünk értesítést.
2. Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. Webáruházunk részére a OTP Mobil Kft. SimplePay rendszere biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszer által.
Bankkártyás fizetés választásánál a rendszer átirányítja a SimplePay fizetési oldalára, így a fizetés közvetlenül a SimplePay által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Webáruházunk kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nem kerül birtokába, abba betekintést nem kapunk.
Bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:
- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal lehet fizetni:
- MasterCard
- Visa
- Maestro: a SimplePay internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Kártya adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) a SimplePay fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően a Bank automatikusan átirányítja a kártyát kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtani az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, értesítés érkezik a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruház felületére. Amennyiben az azonosítást nem sikerül végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
3. Utánvét
Utánvétel esetében a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek kell kifizetni a csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvét díja a szállítási díjon felül +198 Ft.
A termék kiválasztása
A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy dönt, hogy meg szeretné megvásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni, ezért három lehetőség közöl választhat:
- már regisztrált vásárlóként szeretne belépni
- új vásárlóként akar regisztrálni
- esetleg regisztráció nélkül szeretnél vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhat. Az árak bruttó árak, amennyiben van áfa-tartalmuk, azt már tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási és utánvét költséget. A szállítási és utánvét költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint ebben a leírásban is megtalálhatók. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk az új adatokról. Ezután még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a vásárlástól.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Visszaigazolás
Minden rendelésről visszajelzést küldünk e-mailben. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd (munkanapokon 24 órán belül) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az 06-70-741-3616-os telefonszámot vagy írjon az info@javallat.hu e-mail címre.
Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés leadásakor azonnal értesítést küldünk a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül szerződésnek, csupán azt jelzi Önnek, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította feldolgozásra.
A megrendelés teljesítése akkor kezdődik, amikor erről levélben (munkanapokon 24 órán belül) értesítjük. Eddig az időpontig bármikor visszamondhatja megrendelését elérhetőségeink valamelyikén. A megrendelés teljesítéséről szóló e-mailben tájékoztatunk a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak írásos formában fogadjuk megrendelése módosítási szándékát az info@javallat.hu e-mail címen.
100% pénz-visszafizetési garancia
Termékeinkre 30 napos pénz visszafizetési garanciát vállalunk, amelynek részletei ide kattintva olvashatók.