Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

A vásárlás menete

Tartalom

1. A termék kiválasztása
2. A rendelés elküldése
3. Szállítási módok
4. Fizetési lehetőségek
    4.1. Banki előre utalás
    4.2. Bankkártyás fizetés
    4.3. Utánvét
5. Árak
6. Rendelések feldolgozása
7. Visszaigazolás
8. Megrendelés módosítása, törlése
9. 100% pénz-visszafizetési garancia

 

A termék kiválasztása

A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. 

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntesz, hogy meg szeretnéd megvásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetőséged van regisztráció nélkül is vásárolni, ezért három lehetőség közöl választhatsz:

  • már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni
  • új vásárlóként akarsz regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül szeretnél vásárolni

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címét.


Szállítási módok

Jelenleg a következő szállítási módok állnak rendelkezésedre:

  • Házhoz szállítás (Magyar Posta) - 1290 Ft
  • Szállítás PostaPontra (Magyar Posta) - 990 Ft
  • Szállítás csomagautomatába (Magyar Posta) - 990 Ft
  • Postán maradó szolgáltatás (Magyar Posta) - 990 Ft

10 000 Ft feletti megrendelés esetén valamennyi szállítási mód ingyenes!

Az utánvétes szolgáltatás díja a szállítási díjon felül +290 Ft

 csomagolásért plusz díjat nem számítunk fel!

Szállítási díjaink az ország területén egységesek.

Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

Fizetési lehetőségek

Banki átutalás

Előreutalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalnod, vagy befizetned az K&H Banknál vezetett bankszámlánkra, aminek a száma: 10402795-50526965-90761001

A közlemény rovatba kérjük írd be rendeléskor kapott kódot. Javasoljuk, hogy az átutalást a rendelés után közvetlenül végezd el, mivel csak az átutalt összeg beérkezése után postázzuk a csomagot.

A bankszámlánkra történő pénz beérkezését minden munkanap többször ellenőrizzük, és azonnal könyveljük. Ennek megtörténtéről e-mailben értesítünk.

 
Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. Webáruházunk részére a OTP Mobil Kft. Simplepay rendszere biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszer által.

Bankkártyás fizetés választásánál a rendszer átirányít a SimplePay fizetési oldalára, így a fizetés közvetlenül a SimplePay által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Webáruházunk kártya-, illetve a mögötte álló számla adataidnak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nem kerül birtokába, abba betekintést nem kapunk.

Bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal lehet fizetni:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • Maestro: a SimplePay internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérünk, konzultálj a bankoddal ezzel kapcsolatban!

Kártya adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) a SimplePay fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően a Bank automatikusan átirányít a kártyát kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtani az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, értesítés érkezik a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerülsz a webáruház felületére. Amennyiben az azonosítást nem sikerül végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

Utánvét

Ebben az esetben a csomag kézhezvételekor, a kézbesítőnek fizeted a csomag ellenértékét készpénzben. Az utánvét díja a szállítási díjon felül +290 Ft.

 


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatsz. Az árak bruttó árak, amennyiben van áfa-tartalmuk, azt már tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a ebben a leírásban is megtalálhatók. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezután még egyszer megerősítheted a megrendelésedet, vagy lehetőséged van arra, hogy elállj a vásárlástól.

 

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

 

Visszaigazolás

Minden rendelésről visszajelzést küldünk e-mailben. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az 06-70-220-8848-as telefonszámot vagy írj az info@javallat.hu e-mail címre.

 

Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés leadásakor azonnal értesítést küldünk a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az szerződésnek, csupán azt jelzi feléd, hogy rendelési igényed rendszerünk regisztrálta és továbbította feldolgozásra. 

A megrendelés teljesítése akkor kezdődik, amikor erről levélben értesítünk. Eddig az időpontig bármikor visszamondhatod megrendelésed elérhetőségeink valamelyikén. A megrendelés teljesítéséről szóló e-mailben tájékoztatunk a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak írásos formában fogadjuk megrendelésed módosítási szándékát az info@javallat.hu e-mail címen.

 

100% pénz-visszafizetési garancia

Pontosan ismerjük a gyógynövények egészségügyi hatásainak népgyógyászati és tudományos hátterét, így biztosak vagyunk benne, hogy elégedett leszel termékeinkkel. Ezért nyugodt szívvel vállaljuk termékeinkre a 100%-os pénz-visszafizetési garanciát:

  • Ha valamiért mégsem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, a vásárlástól számított 1 hónapon belül jelezheted felénk.
  • A garancia érvényesítéséhez szükség lesz a tőlünk kapott e-mail-re (amiben a rendelésed azonosító száma szerepel) vagy az általunk kibocsátott számlára.
  • A garanciát csak akkor vállaljuk, hogy a visszaküldöd nekünk a termék tartalmának legalább felét is.
  • A visszaküldés postaköltségének díja téged terhel.

 

Garancia érvényesítése

  • Írd meg nekünk rendelésed azonosító számát (amit e-mailben kaptál tőlünk), vagy a termék mellé kapott számla számát, hogy mi is be tudjuk azonosítani, tényleg tőlünk vásároltad-e a terméket. (Ha nem tőlünk, hanem üzletben vásároltál ezt a garanciát nem tudod érvényesíteni.)
  • Írd meg bankszámlaszámot, ahova a pénzed visszautalhatjuk.
  • Küldd vissza a terméket a tartalmának legalább felével a következő címre: Papp János, 2200 Monor, Németh Ágoston u. 5. (utánvétes vagy címzettként fizető csomagot nem áll módunkban átvenni!)
  • Pár szóban írd le, mi volt a probléma a termékkel, hogy ki tudjuk vizsgálni a hibát. 

Keresés